close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אטרקציות עם ילדים בברצלונה שיהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה כיפית

מערכת שורשכג סיוון, תשעו29/06/2016

מהאטרקציות הרבות שממתינות לרוכשים דילים לברצלונה, תוך ציפייה לחוות חופשה משפחתית כיפית ומעניינת עם הילדים.

תגיות:

איך אפשר לדעת שברצלונה ידידותית לילדים? פשוט מתוך התבוננות באורח החיים של המקומיים, שנוטים לבלות עם הילדים שלהם בכול מקום ובכול עת. הם לוקחים אותם איתם למסעדות, גם כשמדובר בארוחות ערב, ולא מתרגשים מכך שהילדים ערים עד לשעת לילה מאוחרת.

אז אם רכשתם לבני המשפחה דילים לברצלונה, היו בטוחים שתמצאו בעיר אטרקציות רבות שמתאימות לילדים ויתרמו לחופשה משפחתית נעימה, שלא מלווה בקול המנג'ז והידוע שרוטן לו מתחת לאף: "אוף, משעמם לי...!"

מוזיאון המדע – CosmoCaixa

מוזיאון זה הוא כנראה מוזיאון המדע היפה ביותר באירופה. משטח ספירלי עם קירות זכוכית שיורד במורד של 6 קומות מרשימות. המוזיאון מציע לילדים מפגש עם מיני יערות הגשם של האמזונס, עם תנינים, נחשים וציפורים, עם פלנטריום ועם פעילויות אינטראקטיביות מעניינות כגון:

  • להקיש Toc Toc ולאפשר לילדים לגעת ביצורים השונים
  • לה-Clik ולהפעיל תערוכת מגע אינטראקטיבית
  • להריח ולגלות, מתאים לילדים בגילאים שבין 3 ל-6,
  • להבהב, Flash, ולקבל פעילות אינטראקטיבית מדעית לילדים מגיל 7 עד 9.

המוזיאון פתוח בימים שלישי-שבת בין השעות 20:00-10:00. כתובת: Isaac Newton, 26.

מועדון קבוצת הכדורגל של ברצלונה – אצטדיון Camp Nou Tou

לסייר במועדון של קבוצת הכדורגל האגדית ברצלונה ולחוות את האצטדיון החדש Nou Tou, שיכול להכיל 98,000 צופים הוא חוויה אדירה לילדים חובבי כדורגל. הסיור יאפשר לכם להסתובב בכול האזורים החשובים של האצטדיון, בתא נשיא המועדון, במלתחות השחקנים ובמנהרה שבה עולים השחקנים למגרש.

הסיור כולל גם ביקור במרכז מולטימדיה במוזיאון שמציג 100 שנים בתולדות המועדון של ברצלונה, ומתגאה בשורה גדולה של מזכרות ופריטי ספורט.

המוזיאון פתוח בין הימים שני-שבת בשעות 18:30-10:00 ובקיץ עד שמונה בערב. הסיור לא פועל בימים שבהם נערכים משחקים באצטדיון. כתובת: Aristides, Maillol 12-18.

המזרקה הקסומה

ה-Font M?gica, ובעברית: המזרקה הקסומה, היא מופע שאסור להחמיץ שמשלב מזרקות מים, אורות צבעוניים ומוסיקה שיפערו את פיהם של ילדים בכול הגילים. המזרקה ממוקמת בין פלאזה אספניה ופלאו נסיונל (המבנה של גלריית (MNAC.

המזרקות נוצרו בשנת 1929 לכבוד התערוכה העולמית ונותרו עד היום אטרקציה פופולרית בברצלונה. המזרקה מופעלת מדי 30 דקות כשבין המופעים יש הפסקה של 15 דקות. זמני ההפעלה משתנים בהתאם לעונות השנה.

תוכלו להתבונן במופע המלהיב מנקודות שונות: ממדרגות הגלריה MNAC ומאזורים שונים מסביב למזרקה. אם אתם רוצים ממש להתקרב למזרקה, ומזג האוויר הוא סגרירי וקר, היזהרו, אתם עלולים להירטב. כתובת המזרקה: Avinguda Maria Cristina. המועדים בהם מופעלת המזרקה:

  • אוקטובר-אפריל – שישי ושבת, בשעות 20:30-19:00.
  • מאי-ספטמבר – חמישי עד שבת, בשעות 23:30-21:00.

האקווריום של ברצלונה

האקווריום נחשב לגדול מסוג באירופה ומציע מגוון מרשים של בעלי חיים ימיים. האקווריום בברצלונה היא בחירה נהדרת לבילוי יום משפחתי כיפי.

האקווריום מארגן סדנאות לילדים בחינם והפעלות בזמנים שונים במהלך היום. אם אתם רוצים לרשום את הילדים, תצטרכו להירשם לפעילויות אלה ביום הביקור שלכם.

פעילות "לפגוש את הכרישים" מיועדת לבני 6 ומעלה, שיוכלו לגלות כמה עובדות מרתקות על הכרישים. זו גם הזדמנות ללמוד על הפינגווינים, שלא כולם חיים על קרח. ילדים מעל גיל 4 יוכלו לבקר בפינת הפינגווינים וללמוד על המינים השונים של בעל חיים זה.

אלה רק חלק מהאטרקציות הרבות שממתינות לרוכשים דילים לברצלונה, תוך ציפייה לחוות חופשה משפחתית כיפית ומעניינת עם הילדים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה